Management Assistant NL-EN-FR

Management Assistant NL-EN-FR

De HR-experten van Talentus brengen jou in contact met je toekomstige werkgever. Deze gepassioneerde specialisten werken voor middelgrote Belgische ondernemingen.

Zij maken er hun missie van om jouw talent te laten openbloeien in een job die je als gegoten zit.

Description de la fonction

Jouw takenpakket als Management Assistant ziet er als volgt uit:

  • Bezoekersontvangst en vergaderruimtebeheer: Je verwelkomt alle bezoekers en coördineert de vergaderruimtes, catering en eventuele taxi's.
  • Technische ondersteuning en logistiek: Je biedt hulp bij kleine technische problemen en verzorgt de logistiek van het kantoor, inclusief het bestellen van benodigdheden en het organiseren van dagelijkse lunches.
  • Administratief beheer en welzijn op de werkvloer: Je handelt administratieve taken af, terwijl je tevens zorgt voor het algemene welzijn op de werkvloer door schoonmaak, voorraadbeheer en ordelijkheid van gemeenschappelijke ruimtes te regelen.
  • Je hebt een nauwe samenwerking met acht leidinggevenden, variërend van partners tot juniorprofielen, waarbij je verantwoordelijk bent voor het agendabeheer.
  • Daarnaast organiseer je hun wereldwijde zakenreizen volledig, behandel je onkostennota's en Mastercard-afrekeningen, en neem je de praktische zaken en administratie voor je rekening.


Critères recherchés

    Herken jij jezelf in onderstaande puntjes? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!

    • Je hebt minstens drie jaar werkervaring als Management Assistant en ziet geen probleem in het combineren van deze rol met receptietaken.

    • Je bent drieweetalig Nederlands, Engels en Frans.

    • Je heb je een goede kennis van Outlook, internet en het Microsoft Office-pakket.

    • Je bent goed georganiseerd, stressbestendig en multitasking. Ook communiceer je effectief op alle niveaus en ben je een teamplayer die kwaliteit hoog in het vaandel draagt. Vanwege de aard van de taken wordt de functie op locatie uitgevoerd.

    Description de l'organisation/du département

    Onze partner is actief in de financiële sector. Als onderdeel van een grote organisatie is het zowel een familiebedrijf als een leider in zijn vakgebied, in België en in het buitenland.


    Offre

      What's in it for you?

      • Een vast contract na een succesvolle tijdelijke periode
      • Vaste werktijden van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (38 uur per week)
      • Een aantrekkelijk salaris- en arbeidsvoorwaardenpakket, ook tijdens de interim-periode, inclusief : Een jaarlijkse prestatiebonus, elke dag een gratis lunch, goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer of gratis parkeren indien gewenst.
      • De kans om te werken voor een bedrijf dat internationaal toonaangevend is, in een MKB-omgeving
      • Je komt terecht in een aangename familiale werksfeer en alle ingrediënten om jezelf te ontplooien.

      Geïnteresseerd ? Aarzel dan niet langer en solliciteer !


      Plus d'informations offre d'emploi

      Elisa Falcomer